Nyomtatás

Tisztelt Szülők!

A tantermen kívüli digitális munkarend bevezetésével kapcsolatban az alábbi tájékoztatást szeretnénk adni.

Az osztályfőnökeink felveszik a kapcsolatot minden diákjukkal, s felmérik a felügyeleti, étkezési igényeket. Tájékozódnak az informatikai eszközök típusairól és az internet elérhetőségekről. Továbbá felkérik a gyerekeket, hogy hozzák létre G- mailes saját e- mail címüket! Mindezek elvégzésére 2020.03. 20. péntekig kaptak határidőt a pedagógusok.

Az iskolában maradt tankönyveket, tornafelszereléseket, váltócipőket a pedagógiai asszisztensek segítségével keddtől (03.17.) péntekig (03.20.) 08:00 - 12:00 időszakban átadjuk a szülőknek, vagy a tanulóknak.

A tananyagok a diákokhoz a KRÉTA rendszeren keresztül jutnak majd el elsősorban. A telefonos applikáció (KRÉTA ellenőrző) nem alkalmas a központ üzeneteken kívül a mi üzeneteink fogadására. Ezért arra kérjük tanulóinkat, hogy mindig a böngészőből nyissák meg KRÉTA oldalukat. Javasoljuk a GOOGLE CHROME használatát. (Belépési kód: oktatási azonosító és születési dátum). Az iskola Kréta oldalát a mezofalvaisk.hu oldal Elektronikus napló menüpontjában érik el. Az ilyen típusú belépés esetén minden általunk felöltött dokumentum, üzenet olvashatóvá válik és lehetőséget ad a visszajelzésre is.

Tanáraink erre a hétre az eddig tanultak ismétlését és gyakorlását kérik diákjainktól. A folyamatosan elkészülő digitális tananyagokat legkésőbb jövő hétfőtől (03. 23.) lesznek elérhetőek a KRÉTA rendszerben házi feladatként vagy üzenetként.

Ezzel párhuzamosan megalkotjuk GOOGLE CLASSROOM (GOOGLE TANTEREM) távoktatásra alkalmas keretprogramunkat, amely mindenki számára elérhető a G-mail email fiókon keresztül. Ennek biztonságos működtetéséhez van szükségünk a gyerekek G-mail címeire. Applikáció is tartozik ehhez a programhoz, amely a Play Áruházból letölthető, kérjük az okoseszközökre ennek letöltését és telepítését!

Segítő együttműködésüket előre is köszönjük!

Iskola vezetősége

Mezőfalva, 2020. 03. 16.